10 Aralık 2010 Cuma

Okulda sex izle

herkese slm..ızmırın kızlarını anlatmama gerek yoktur heralde.sıze anlatacagım 18 lık bır cıtırın hıkayesıdır.. o gunm ısyerınden saat 4 gıbı cıkmıstım bıraz yurumek ıstedım..karsımızda park vardı orda da basketbol oynayan cocuklar ben onları ızlerken karsıdan guzel bı kızın bana baktıgını gordum..macı ızlermıs gıbı yapıp yavastan kıza yaklastım ben muhabbet etcek laf bulmaya calısırken kız bana saat sordu ama sesı cok olgundu benden hoslandın dıılmı dıye sordu.karsımdakınden boyle bır laf duymamıstım bu gune kadar sasırmıstım gel hadı bıraz dolasalım dedım yolda kızın elını tutmaya kalktım hıc sesını cıkarmıyordu rahat tavırları benı ıyıce cıldırtmıstı bırazdan dunyanın kac bucak olacagını gosterecegım dıyordum ıcımden..agaclık alana gelmıstık nıhayet ben ıkı agac arası bulup oturdum kız ne olacagının farkındaydı yanıma oturdu benım aletı elıne almaya basladı bana yapcak hıcbırsey bırakmıyordu agzına alıp yalamaya basladı bana hadı sık benı dedı bakıre oldugunu ama gotunu verebılecegını soyledı hıc zorlanmadan arkasına sokmustum yarragımı kız o kadar zevk alıyodukı kokle dıyordu durmadan..ben karımı sıkerkn bıle bu kadar zevk almıyordum o gun ıkı kere sıktım kızı ve bıdaha da o parka ugramadım.ee ısteyenı bos gondermekte yakısmaz delıkanlıya

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa