10 Aralık 2010 Cuma

sınıf arkadaşım ebruyu siktim

merhaba arkadaşlar burdaki hikayeleri sürekli takip ediyorum bende sizinle 4 yıl önce başımdan geçen bi anımı paylaşmak istiyorum.. o zmanlar lise son sınıftaydım. 1.82 boyunda kumral ela gözlüyüm.. hem sempatik hemde yakışıklı oluşum çevremdeki kızların bana çabuk ısınmasını sağlıyodu o zmanlar.. nese ben hikayeye geçeyim.. sınıfımızda komşumuzun kızı da vardı. ben okul birincisiydim komuşumuzun kızınında dersleri kötüydü. bir gün annesi benden kızını ders çalıştırmamı istedi bende kadını kırmadım tamam çalışırız sorun etmeyin dedim ve o akşam sınıf arkadaşım pelin bize geldi ev kalabalık olduğu için benim odama geçtik.. bende tabi başladım kıza ders anlatmaya.. kız sürekli bana bakıyodu.. bu arada kızdan biraz bahsedeyim 1.67 boyunda balık etli dolgun kalçalara sahip taş gibi göğüsleri olan sarışın ela gözlü bi hatundu.. ben onu sınava çalıştırırken arada gözüm dekoltesine gidiyodu. ama gerçekten çok güzel göğüsleri vardı..ben dikkatimi zor toparlıyodum. birden pelin neyin var die sordu bende bişi yok die geçiştirdim. tabi bu arada benim alet şaha kalkmıştı bile.. o da benim alete bakıp tamam şimdi anladım neyin olduğunu dedi ve gülmeye başladı. bende hayırdır çok mu komik napiiim göğüslerini görünce dayanamadı benimki dedim ve dudaklarına yapıştım.deliler gibi öpüşmeye başladık. sandalyelerimiz yan yanaydı ben bi yandan onu öpüyorum ve bi yandanda elimi body sinin içine sokmuş südyeninin üstünden göğüslerini sıkıyodum. oda bi yandan benimle öpüşürken bi yandan da elini aletime atmış okşuyodu. evde müsafirler olduğundan ben daha fazla ileri gitmek istemiyodum ama çok ta azmıştım.pelin e masanın altına girmesini söyledim. o da bana gülerek seni hınzır dedi ve masanın altına girdi.. ne demek istediğimi anlamıştı. eşofmanımın ipini çözdü ve benim aleti eline alarak okşamaya başladı..başını örtünün altından çıkartarak ne kadar büyükmüş dedi benim 18 liğe. bende güldüm ve kafasını geri bastırdım içeri. birkaç öpücük kondurduktan sonra ağzına aldı ve yalamaya başladı.çok güzel ve profosyönelce yapıyodu bu işi.ben arkama yaslanmış gözlerimi kapatmıştım. öyle bi zevki daha önce hiç yaşamamıştım..benim aleti dekoltesinden içeri sokarak arada göğüslerine sürtüyodu.10 dk boyunca saxo çekti ben tam boşalacağım sırada geliyorum dedim ve o da tamam aşkım deyip benim aleti ağzına aldı ve daha da hızlandı.. elleriyle beni boşalttı ve bütün spermlerimin hepsini yuttu sonra masanın altından çıkıp kucağıma oturdu biraz daha öpüştük.. kalktı ve gitmesi gerektiğini geç olduğunu söyledi. başka ne zaman ders çalışabiliriz die sordu bende yarın bizimkiler şehirdışına gidecek evde tek başıma olacağım diye cevap verdim o da okul çıkışı tekrar geleceğini söyledi ve gitti.. ertesi gün okulda sürekli birbirimizi kestik akşamı iple çektim.. okul bittiğinde hemen eve koşa koşa geldim ve üstümü değiştirdim.. bişiler atıştırmaya başlamıştım ki kapı çaldı. gelen pelindi. onu hiç bu kadar sexy görmemiştim nerdeyse içine düşecektim kızın.içeri buyur ettim üstüünde bordo oturtmalı bir gömlek vardı. ilk iki düğmesini açmıştı göğüsleri çok net görünüyodu.. altında ise siyah pileli bir mini etek vardı.altına giydiği baklava dilimli tel çorabı ise beni bitirmişti..hemen kapıyı kapattım elindeki kitapları aldım ve attım yere.. pelini duvara dayadım ve öpüşmeye başladık. dilimiz birbirine çarptıkça ikimizde daha hırçın öpüşüyoduk.. elimi eteğinin altına soktum ve kalçalarını okşamaya başladım. gerçektende taş gibi bi kasası vardı pelinin.kapı önünde öpüştükten sonra odama geçtik ve orda öpüşmeye devam ettik.. kulak memesini emiyor ve nefesimi kulağına yawaşca üfledikçe pelin inlemeye başlamıştı.yawaşça boynuna indim ve ordan da göğüs çatalını yaladım.gömleğini yawaşça çıkardım ve südyeninin üstünden göğüslerini yalamaya başladım.. o da elini arkasına atıp südyenini çıkartıp attı ve kafamı göğüslerine bastırmaya başladı ve bi yandan da aşkım süpersin diye inliyordu. göğüs uçlarını hafif dişleyerek yalamaya başladım .pelini sırt üstü yatırdım ve göğüslerini emmeye başladım bi yandan da kalçalarını okşuyordum.göğüslerinden aşağıya inmeye başladım ve eteğini çıkarttım.. tel çorabının altında siyah tangası vardı.. çorabını da çıkarttım ve tangasını yana çekerek tertemiz pembe gizemini yalamaya başladım.. her dil atışımda kafamı bastırıyor ve aşkım diye inliyordu.. bir süre sonra titreyerek zevkten çığlıklar atarak boşaldı. bende komşulara ses gitmesin die müzik açtım. bu sefer sıra ondaydı. ayağa kalktı ve beni yatağa doğru ittirdi. yatağa sırt üstü uzandım. beni elleriyle soydu ve boynumu yalamaya başladı. sadece boxerim kalmıştı.bende bi yandan elimle kalçalarını sıkıyodum. adeta üstümde yılan gibi kıvrılıyodu. ve bi yandan yalarken bi yandan da kalmış olan aletime sürtünüyodu.. bu hareketleri çok yawaş yapıyodu ve beni deli ediyodu.bi yandan boynumu yalarken bi yandan da benim aleti okşamaya başladı. yawaşça ağzına aldı ve somurmaya başladı attığı dil darbeleri beni deli ediyordu. eliyle okşarken toplarımı yalamaya başladı. artık dayanacak gücüm kalmamıştı. ağzına boşaldım bütün menilerimi yuttu.adeta aletimi yalamıyor yiyordu..sonra tekrar göğüslerini yalamaya başladım kalçalarını okşadıkça benim alet kendine gelmeye başlamıştı.. pelin artık dayanamıyorum gir içime diye inlemeye başladı. bende onu sırt üstü yatırdım ve üstüne çıktım. aletimi onun tertemiz amına sürtmeye başladım hadi gir artık diye inliyordu. bende yawaşca kafasını sokmaya çalıştım ama girmiyordu bir türlü.. birkaç denemeden sonra nihayet sokabildim.. pelin çığlıklar atmaya başlamıştı.. bütün gücümle kökledim ve o anda pelin acıdan kıvranıyodu.. gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı.. kanlar gelmeye başlamıştı amından. birden neden söylemediğini sordum. o da bakireliğini bana vermek istediğini söyleyince diyecek bişi bulamadım ve girip çıkmaya başladım.. acı çığlıkları yerini zevk inlemelerine bırakmıştı.bacaklarını belime doladı ve beni ayağıyla hızlandırdı. gidip geldikçe altımda ıhh diye inliyordu.tempomu arttırdım ve daha hızlı gidip gelmeye başladım birden kasıldı ve titreyerek boşaldı. ama ben daha boşalamamıştım.. daha da hızlandım.amının içi sıcacıktı ve çok zevk alıyordum.tam boşalacağım sırada aleti çıkarttım amından ve eline tutuşturdum aleti.. eliyle beni boşalltı.. etrafa spermlerim fışkırdı ve her taraf battı ama değmişti buna.. bi sigara yaktım ve pelinin yanına uzandım 5 dk dinlendikten pelin benim aleti eline aldı ve okşamaya başladı tekrar. alet tam kendine gelmeye başladığında tekrar ağzına aldı yalayarak somurarak eski haline getirdi. biliyodu ben yorgunluktan terlemiştim. bu yüzden o üste geçti. eliyle benim aleti amına soktu ve yavaşça inip kalkmaya başladı.onun tam içine almaya niyeti yoktu sanki bu yüzden ben alttan kökledim ve acı bir çığlık attı. üstümde biraz bekledikten sonra tekrar zıplamaya başladı. bende ona sarılıp öpmeye başladımm. o üstümde gidip gelirken boynunu yalıyordum bende. gögüsleri tenime değdikçe ben daha fazla zevk alıyordum. daha da hızlanmaya başladı. ve birden inlemeler içinde boşaldı..aşkım ama ben daha boşalmadım dedim.. gülerek ben seni bitiririm dedi. ve tekrar hızlanmaya başladı.bi yandan boynumu yalıyordu. ben de elimi kalçalarına atmıştım. ve birden üstümden kalmasını boşalacağımı söyledim.. aşkım içime boşal dedi ve git gele devam etti. bende isteksizce boşaldım içine sanki içimde ne varsa dışarı çıkmıştı.. o kadar çok boşaldım. ve bir iki gitgelden sonra o da titreyerek üstüme yattı. inleyerek aşkım süpersin diyordu. artık ikimz de de hal kalmamıştı.hap aldın mı diye sordum buna. akşam gelmeden önce bi arkadaşından alğını söyledi ve içimi rahatlattı.sonra tekrar giyindi ve dudağıma bi öpücük kondurarak eve geri döndü.ilişkimiz lise bitesiye kadar devam etti. her fırsatta sevişiyorduk. üniversiteyi kazandım ve 4. dınıftayım şimdi. her tatile gittiğimde sevişmek için fırsat arıyoruz ikimizde.......

3 Yorum:

saat: 25 Kasım 2015 01:26 , Blogger Unknown dedi ki...

SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

 
saat: 10 Temmuz 2017 12:03 , Blogger Unknown dedi ki...

GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

 
saat: 10 Temmuz 2017 12:04 , Blogger Unknown dedi ki...

GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE özellikle SİVAS VE ÇEVRESİ 0534 489 55 20

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa