10 Aralık 2010 Cuma

liseli yiyişme

ben 19 yaşında 1 75 boylarında biriyim ben direk konuya girecegim benim üst komsum ebruyla lise 2 deyken aynı sınıftaydık her zaman beraber gezerdik yediğiimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi çok iyi arkadaştık her gün beraber bizde veya onlarda ders çalışırdık birgün bana wc ye gidecegini söyledi bende tamam dedim o tuvalete gider gitmez ben de peşinden kalkarak bizim tuvaletin altındaki delikten onu izledim bu ana kadar aklımdan ona karşı birşeyler düşünmemiştim ama ne olduysa şeytana uyduk ve onu izlerken benim yarak setleşti ve osun gibi oldu on arada benimkini fermuardan cıkarttım sıvazlamaya başladım sonra odama geçtim 31 cekmeye başladım 1 posta attırdım sonra kapının sesini duydum çıktığını anladım ve pantolonumu hemen cektim ebru içeri girdi eee ne yaptın bakalım dedi hiç dedim oturuyordum dedimsonra ona bişey içermisin diye sordum olur dedi kola getirdim ve karşılıklı oturduk o gün de dizlerinde bir etek vardı artık ona karşı düşüncem degişmişti ave onu sikmek istiyordumgözlerim bacaklarına gittibacaklarına bakarken beni farketti ve sen ne yapıyorsun dedi yine hiç dedimben kalkıcam dedi biraz daha otur dedim iyi bari diyerek oturdu ders calışmaya başladık ben artık dayana mıyordum elimi kıçının üstüne koydum elimi aşagıya attı dur ileri gitmesen iyi olur dedi utandım sonra tekrarladım ve dayanamıyordum bana baktı sesini çıkarmadı dudaklarına yapıştım etegin altın beri elimi içeri soktum artık ikimizinde kalp atışları degişmişti onu sırt üstü yatırarak amını yalamaya başladım sonra ikimizde soyunduk ben kızlığı bozulmasın diye amına sokmayacagımı söyledim ona ama ben zaten kız degilim dedi o anda şaşırdım birazda sevndim ve amına dayadım bir hamlede içeri girdim ebru inlemeye başladı zevkten dört köse olduk iki posta attıktan sonra götüne sokmak istedim izin vermedi ağzına verdim 1 posta da oraya attırdım tamam artık bırakalım dedi bede artık bitmiştim tamam dedim ve kalktık banyoya girdik beraber çıktıktan sonra bu olay armızda dedi tabiki dedim ve kalktı evine gitti beraber ogünden sonra beraber olmaya başladık ..........

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa