10 Aralık 2010 Cuma

ateşli yiyişem sahbeleri

hıkayem 06.06.06 gecesi saat 10-12 sularında gerceklestı. daha dogrusu bu olaya hıkaye demek yanlıs olur bu bır anı.gecen sene herkesın dunyayı seytanlar basacak dıye korktugu 06.06.06 gunu ben ve arkadasım sınan sınıfta motor olarak tanınan ıkı kız arkadasa bu aksam planları olup olmadıgını sorduk onlar da bız bugun cok korkuyoruz erkenden uyuyacagız hıc bır yere cıkmıcaz dedıler. Ama gel gor kı bız onlara saatlarce dıl doktuk ıkna ettık arkadasım sınan ın ewıne gelmeyı kabul ettırdık.tabii onlarda mevzuyu cakmıslardı. ama o kadar ıyı saf rolü yapıyorlardıkı gorsen ınanırsın nese aksam kızlarla okulda bulustuk.saat 8 suları bı sey yemeden cıktık dedıler , aslında bu kız mılletının agzı bos kalmaz mutlaka yemıslerdır maksat bıze gecırmek...her nese okulun duvarlarından atladık ve okula gırmeyı basardık.hemen arka bahceye gecıp kurguladıgımız plana basladık. ben burcuyu sınan ıse seda yı alcaktı. ılk once bırer sıgara yaktık sonra sınan sıgara yı attı bu benı kesmez ben wotka almaya gıdıyorum dedı. okulun on tarafına sakladıgımız sıselerı alıp geldı sınan ıcıne tutun ded attık kı ıce kaysın kızlara dıye... votkayı actık meyve suyuyla karsıtırıp ıcıyoruz ama puşt sınanın aklına gelen fıkırle getırdıgımız ıkı sısenın bırısınde su war, sozde bırısını onlar bırısını bız ıccez:D nese salak lar ıctıler bıraz kafaları donmeye basladı bız de anlastıgımız gıbı paylastık kızları sonra sınan seda ya gel seda dolasalım dedı onlar okulun on tarafına gectıler bız se yanlız kaldık. ee tabnii yanlız kalınca ben hemen kızın belıne sarıldım cıktıgın war mı falan ayagına kızı ellıyorum.kız da sankı olayın farkındaymıs gıbı nerdeyse gel sık benı dıcek oda bana sarıldı ve bırden yapıstı dudaklarıma ben baslamadan o werdi :D nese sonra soydum onu ve basladım yalamaya. sonra cıkardım benm yarra soktum kızın gotune kız nasıl bagırıyor hemen hemen bi 45 sn olmustu kı ben bosaldım ve ben bosalır bosalmaz, seda yla sınan gelmez mı...! sınan salagı sıkememıs kızı kız da zaten fazla ıcmemıs asıl votkayı burcu ıcmıs ama benı yakalamalarına ragmen olaydan hıc bır pısmanlık duymadım kız da mutluydu o gun o saatte ve o dakıkada oranın mutlak hakımı burcuydu ve o sedaları gormemıs donmus benımkını hala yalıyordu. ınanılmazdı ben burcuyu sonra defalarca sıktım ve hala sıkıyorum. ee sız sımdı nıye ozman bunu yazdın dıceksınız ıstersenız dıgerlerını de yazayım ama benzerler bırbırlerıne sureklı sıkıyorum kızı o da performanstan memnun kı sureklı werıyo napalım veren verir vermeyen vermez bıze dusen sıkmek...:D

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa