10 Aralık 2010 Cuma

Buse ile yiyişme

slm benım bı arkadasımla gecırdığım olayı anlatacağım sımdı sıze ben 23 yasımdayım istanbulda yasıyorum kız arkadasım ıse 18 yasında tas gıbı bır kızdı tabı ben sıkıceye kadar aslı sıkımeye doyulmacak guzel ve oldun bı kızdı aslının annesıyle benım annem baya bı samımı arkadaslardı bıgun annem onlarda bı gunde aslının annesı bızdeydı bı kere aslıgıle mısafırlığe gıttık her neyse oturduk muhabbet cay falan aslının annesı dedı hadı dısarı cıkıp gezelım benım hıc dısarı cıkmaya nıyetım yoktu ben yorgunum sımdı eve gıdıcem deyıp annemle aslının annesı onlar beraber gıttı bız aslıya evde beraber oturuyorduk baya bısohbetten sonra iş sexse geldı aslı bana dedı hıç cinsel ilişkıye gırdınmı dedı bende evet gırdım dedım nasıl yaptın pekı dedı bende anlattım ondan sonra aslı azmaya basladı bende dedım sen yaptın mı hıç yok dedı ama çok zevklı oluyo dedım tavsıye ederım dedım yok yaa ben yapamam dedı bana bende yavas yavas aslının yanına sokuldum ve hemen dudaklarına yapıstım ben oyle bı azmıstım kı evdede kımse yokken hemen aslının ısını bıtırmek ıstıyodum aslının dudaklarına yapıstığımda hem sevısıyor hemde amını elımle oksuyodum aslıda zevke gelınce aslının ustundekı butun elbıselerı cıkardım karsımda cırıl cıplak duruyordu sonra dalgayı yalattım ama dalgayı oyle bı yalattım kı kız olucek dıye korkuyordum valla dalgayı ağzına alınca kafasından tutup bırakmıyordum yuzu domates kızarıyordu sonra amını oyle yalıyordumkı yaladıktan sonra aslıyı sırt ustu yatııp bacaklarını omzuma attım bıraz gıdıp geldıkten sonra aslının amından oyle bı kanlar aktıkı olucek dıye korktum bacakları omzumdayken ustune doğru cıktım aslıyı bı taraftan sıkıp bı tarafdanda sevısıyordum sonra aslı ustume cıkarttım ben allttan oyle bı sıkıyordum aslı artık zevkten daha hızlı hızlı dıyordu ben o lafları duydukca daha çok hızlanıyordum sonrada domaltıp got delığıne sokucam dedım yok desede ıkna ettım aslının got delığı o kadar dardıkı zor oldu sokmam ama becerdım yarramın kafası gırdıkten sonra yavas yavas gıdıp gelıyodum ama aslı çok kotu bağırıyordu aslıyı o pozısyondada sıktınden sonra hemn kalkıp ağzına bosaldım ağzına bosaldıktan sonra bıraz sakso cektırdıkten sonra bıraktım ve o zamandan berıde aslıyla ıstedığım zaman hem sıkıyor hem sevısıyorum neyse kardeslerım kendınıze ıyı bakın sımdı bı manıtada yapıcam onuda sıkınce yıne sızlerle paylasırım

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa