10 Aralık 2010 Cuma

Öğrenci Kızlar

selam ben 20 yaşında bir gencim üniversiteyi yeni kazandım ailem kazandığım şehirde bana bi apartman dairesi kiraladılar zaten üniversiteyede yakın bi yerde bu daire oturduğum semtteki ve apartmandaki insanların %90 nı öğrenci işte okula başladık git gel cevre edindik bi gün evden cıkarken alt kattaki daireyi kiraya varmişler 2 tane genç kıza yurttan eve yerleşmişler işte ilerleyen günlerde aramızdaki samimiyet iyice ilerledi bügün sabah sınav sitresi alt kattaki kızlardan ders notlarımı almaya gittiğimde kapıyı caldım kimse acmadı 2 3 defa daha çaldım 5 dakika bekledim kapı açıldı ve cırıl cıplak karşımda duran kız beni içeri davet etti bi an ne yapacağımı şaşırdım durdum içeri girip girmeyeceğimi bilmiyordum açeri girdim kızka nefes nefese kalmışız kız daha yeni banyodan çıkmış hertarafı sırıl sıklam durdum sınav var dedim boş ver dedi yaz okulunda kurtarırız demezmi ne yapacağımı şaşırdım. Biraz yakınlaşıyorum hemde çekiniyorum daha önce böyle bi durumla karşı karşıya gelmemimişim neyse bi 5 dakika seviştik sordum öteki arkadaşın nerde diye içerde demezmi iyice apışıp kaldım neyse kız daha dayanamadı ve sik beni dedi benimde mal öyle irileşmişki zapt edemiyorum cıkardım kız biraz üfeledi yaladı ve sok dedi kızı sikmeye başladım hem anal hemde oral yapıyoruz kızı sikerken kız birden bağırmazmı meğersem canı acımış diyer arkadaşı geldi bizi o halde görünce kızıp küfredip evi terk edecekmiş gibi bi hal vardı yüzünde birden bire gelip beni dudaktan öpmeye başlamazmı 2 öğrenciye birden gömmeye başladım ham ağızlaına hem memelerinin arasına her yerlerini siktim anlayacağınız

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa