10 Aralık 2010 Cuma

Hala kızı ile sikiş

herhaba sex sevenler benim basimdan gecen olay mart ayinda oldu ogun ablamin dogum gunuydu ablamini evinde parti vermeye karar verdik.aile arasinda tabiki butun kuzenlerim gelmisti ortam cok iyidi mangal icki sakalasmalar dans cok eyleniyorduk ben genelde viski icerim ama kolay serhos olmam o gecede iciyordum aslinda hepimis iciyorduk birisi heric oda halamin kizi damla o zaten ickiyi pek sevmez size biraz ondan baseteyim 20 yasinda cok guzel bir citirdir benimlen cok ilginc bir iliskisi var ayni ortamda bulundugumuz zaman hep birbirimize cok yakin oluruz cok sakalasiriz bizi tanimayanlar bizi gorunce sevgili zaneterler.neyse hikayeme doneyim yazdigim gibi o icmiyordu ben yine ona takilmaya baslamisdim icmesi icin israr etiyordum oda beni kiramadi sonunda icmeye basladi 1.2 derken bizimki baya bir icmisti kendini serhosluaga vuruyordu ama serhos degildi birara ben koltuga oturdum biraz dinlenmek icin birde baktim bizimki geldi ve kucagana oturdu o tas gibi poposu tam sikimin uztunde dans etmeye basladi o an onu okadar istemeye baslamistyimki.derken vakit baya gec olmustu karar verdik hepimiz ablamlarda yatacakdik ben odamin birine yerlestim 2 yatak vardi odada ben birine girdim diger yatakta kimin yatacani merak ediyordumki birde bakdim iceri damla ve onun ablasi sibel girdi sibel diger yataga girdi damlaninda o yataga gireceni zaneterken birde baktim damla benim yataga girdi ve bana benimlen yatacani soyledi aslinda daha once berabar yatmisdik ama cok uzun zaman onceydi bu neyse ben arkami dondum yatmaya basladim zanetersen 1.2 saat sonra uyandim gozumu acdigimda ilk gordugum karsi yataktaki sibeldi oda uyuyordu birden arkamda damlanin uyudugunu hatirladim ve ona dondum ben doner donmez bana sarildi ama halen uyuyordu bende uyumusluk yapip ona sarildim resmen birbirimisin icine girmistik dudaklari dudaklarima okadar yakindiki nefesini nefesimde hisediyordum benim gozlerim kapaliydi ve kendime sacmalama oglum o halanin kizi kendine gel diyordumki damla beni opmeye basladi uzun uzun opusuyorduk megerse damlada yatmiyormus kulagaina fisildamaya basladim neyapiyorsun? yapma olmas diye sanki ben kiz o ise erkek aslinda biraz korkmustum cunku diger yatakta ablasi sibel yatiyordu damla ise kulagama korkma sibel duymaz uykusu cok agardir seni istiyorum haydi sik beni lutfen gibi seyler demeye basladi ve birden elini sortumun icine atarak sikimi tutup oynamaya basladi cok cabuk sertlesmistim artik dayanamayarak hem memeklerini hem amiyna oynamaya baslamistim ikimisde inanilmaz zevk aliyorduk damla haydi sik artik beni diye yavlariyordu bende artik dayanamiyacaktim once onu soydum inanilmaz bir vucutu vardi dogrusu bukadarini beklemiyordum.sonra bende soyundum artik ikimisde tamamen cilbakdik onu hemen sikmek istiyordum ama o sikimi eline almis inanilmaz guzel oynuyordu cok zevk aliyordum dogrusu ben yataga uzanmis gozlerim kapali bu harika 31in tatini cikartiyordumki damla sikimi ani bir hareketne agazina aldi ve yalamaya basladi aman allahim bu ne saksoydu kendimi zor tutuyordum aaaaaaaaa yalaaaaa guzelim diye kelimeler fisildiyordum sonra damla yataga uzandi ve bacaklarini acarak hadi kuzen sik beni diye fisildadi tabiki sikecekdim.sikimi aminin basina getirdim vee yavasca sokmaya basladim sokarken damlanin yuzune bakiyordum cok zevk aliyordu beli yavas yavas sikiyordu aaaaaaaaaaa kuzennnnnn cok guzellll sik beni sik beni diye inliyordu.inanamiyordum halamin kizini sikiyordu ama hicde umrumda degildi cunku inanilmaz zevk aliyordum o gece butun gece onu bir guzel siktim .artik gizli gizli bulusuyoruz ve bara bara sikisiyoruz

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa