10 Aralık 2010 Cuma

tarih dersi

slm arkadaşlar adım hakan bursa lıyım 1.81 boylarında 69 kilo civarı fenada tipi olmayan bi kişiyim neyse konuya geçeyim bizim sınıfta selin diye bi kız vardı kızda fazla bi tip yoktu ama giyim tarzıyla bizi deli eliyodu ben başlarda bu kızı pek sallamıyodum ama arkadaş sürekli ona bakıp bakıp sıyırma evresine gelince bende farkettim bu güzelliği taş gibi kalçaları vardı göğüşleri pek yoktu ama kalçaları bize yetiyodu okulun son günleri son tarih sınavını olacaktık bunun da 67 alması gerekiyodu ki geçsin bende sınıftaki en iyi tarih bilenlerdenim yanıma geldi pek bi muhabbetimiz yoktu ama o gün benimle baya bi samimi olmuştu yardım eder misin falan diye o arada art niyetim yoktu sadece kızın geçmesini istiyodum çünkü tarihçi çok uyuz bi hocaydı ondan not almak deveye hendek atlatmaktan daha zordur neyse bizim önümüzdeki arkadaşın yanı boştu sınavda oraya otur dedim tmm dedi sınav günü geldi sınavı olduk 3-4 gün sonra hoca sınavları okudu selin 73 bende 87 aldım selin havalara uçtu sonra bana gelip teşekkür falan etti bende rica ederim görevimiz falan dedim bana kendini borçlu hissettiğini falan söyledi haftasonu gelsene bize takılırız falan dedi arkadşlarda duymuştu "ooo" falan dediler benim yine art niyetim yoktu ama bende yavaş yavaş artık azmaya başlamıştım neyse cumartesi günü beni cinedromun ordan aldı (bursa lılar bilir) evine gittik kimse yoktu bişeyler içtik o gün okuldakinden daha feci giyinmişti ister istemez gözüm kayıyodu sonra bana iyice yakınlaştı ellerini ensemde birleştirdi acayip heyecanlanmıştım "ee sana borcumu nasıl ödeyebilirim" dediğinde bende sanırım biliyorsun dedim gülmeye başladık sonra öpüşmeye başladık deli gibi öpüyodu bende en az onun gibiydim çıldırmış gibiydik sonra ben bunu bir anda kucağıma alıp anne-babasının yatak odasına götürdüm bu benim pantolonumun düğmelerini açtı benimkini çıkarıp sömürmeye başladı çılgına dönmüştüm ilk defa böyle bişey yaşıyodum onun usta olduğu belliydi sonra bende onun amini yalamaya başladım oda acayip bi şekilde inliyodu o inledikçe bende deliriyodum kız mısın fiye sordum yok dedi tmm o zmn dedim ve kökledim benimkini git geli yapıyordum o da bende havalarda uçuyoduk yakşalık 1.30 dakika falan böyle devam ettik sonra en bunun göğüşlerine boşaldım ama belli ateşi sönmeişti benimkini ağzına lıp yeniden sertleştirdi bu kez götünden siktim onu iyice kudurmuştu bir anda boşaldı ondan biraz sonra bende bütüm spermlerimi ağzına boşalttım benimkinin üstünde kalanlarıda çok sexi bi şekilde dilini dolandırarak temizlemişti o gün akşama kadar sürekli iş tuttuk selin le annenler nerde diye sordum istanbul a gittiler dedi bende fırsat bu fırsat evi arayıp bugün arkaadaşlarda falan kalcam dedim sabaha kadar selin i götürdüm arada sırada bizim evede getirdim selin i ordada siktim bunu ama aramızda aşk meşk olaylarını hiç konuşmadık birbirimizi tatmin ediyorduk halada sikiyorum onu o da memnun bende bakalım okullar bitince inşallah bi yerlere gitmez ukrayna ya falan gitme ihtimalim var falan diyodu ama olmaz inşallah hoşça kalın başka hikayelerimde olursa paylaşırım

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa