10 Aralık 2010 Cuma

Amcık

geçenlerde emre aydın konserindeydim.. konser alanı tıklım tıklım doluydu... emre aydını izlemeye gitmiştim taki o çıtır önüme gelene kadar.. o güzel götü emre aydından çok daha iyiydi.. neyse üzerinde mini etek vardı aslı fileli siyah çorap giymişti.. kafama koymuştum bu çıtır kaçmazdı.. konser ilerledikce bende aslıya yaklaşmaya başladım arkadan yavaş yavaş dayıyodum.. aslı birden bana döndü napıyosun dedi.. çok hoşuma gittin beraber takılalım dedim ok dedi.. yurtta kalıyomuş zaten konserden erken çıkmak istemiyomuş..konser sırasında vücutlarımız birbirine yapıştı adeta beraber dans etmeye başladık aslı alkol almıştı çok rahattı. sonunda konser bitti beraber benim evime geldik..biraz daha alkol aldıktan sonra.. çilek dudaklarından öpmeye başladım bacaklarını aletime sürüyodu öpüşüyoken yarım saat kadar sadece öpüştüm ellerimizi kullanmaya izin vermiyordum.. doya doya öpüyodum aslıyı.. daha sonra bacaklarına dokunmaya başladım fileli çorabının ağını yavaş yavaş yırtıyordum.. bacaklarına dokunurken bile inlemeye başlamıştı lolitam.. daha sonra üzerimizi çıkardık göğüsleri taş gibiydi sıktıkca canı acıyodu çığlık çığlığaydı canımı acıtma diye inliyodu.. tabiki bu isteğini dinlemedim.. güğüslerini yalamaya başladım göğüs uçları dikleşti o kadar serttiki dudaklarımda hissediyodum.. göğüslerini yalarken ellerimlede amını elliyodum.. çok hoşuna gitmişti.. o bağırdıkça ben canını biraz daha yakıyodum....daha sonra yarramı azına verdim doyasıya yaladı bu sefer inleme sırası bendeydi saçlarını ellerime dolamıştım öle bi yalıyoduki anlatamam..daha sonra artık olaya geçme vakti gelmişti sonunda aslıyı yatağa yatırdım biraz öpüştükten sonra amını son kez yaladım yarrağımı amına sokmaya başladım çıtırım daha önce almıştı belliydi bu.. gidip gelmeye başladım uzun uzun içime boşalma dedi ok sorun değil dedim.. ben onu becerdikce o o müthiş inlemelerine devam ediyordu..kızcağız erimişti yeter diyodu hayır diyerek devam ettim artık boşalıcaktım azına verdim azına boşaldım bütün menileri yuttu.. tekrar kaldırmasını istedim bi güzel yaladı bu sefer götünden sikicektim çok dardı o an traş kremini gördüm götüne sürdüm götü yandı napıyosun dedi daha az acı çekmen için dedim az acı çekmek isteyen kim dedi asi gençlik işte.. iyi sen bilrsin dedim bi anda çevirdim ve hızlıca soktum götüne kan gelmeye başladı götü kanamıştı devam ettim çıkarıp çıkarıp sokuyodum götünde git gele başladım inlemesi hala kulağımda götüne boşalmamın bi sakıncası olmadığını düşndüm götüne boşaldım çok hoşuna gitmişti.. rahatladıktan sonra birer sigara içtik banyoya geçtik bide orda siktim aslıcımı sonra yatağa geçtik ve uyuduk.. uyandığımda yanımda yoktu.. hergün kampüste onu arıyorum ama yok...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa