10 Aralık 2010 Cuma

öf zor geldi artık

ben adım saniye.18 yaşındayım.bu hikayemi sizinle paylaşmam doğru değil ama başka anlataca kimsem yok.neyse günlerden cuma günü arkadaşlarla konuştuk hep beraber cumartesi günü piknik yapmaya huzurparka gidecektik.cumartesi günü bir yerde buluştuk be huzur parka gittik.herkes getirdiği yiyecekleri koydu.kızlar yemekleri hazırlayacaktı.erkeklerde yakacak odun getirmak için dağlara çıktılar.benden hoşlanan mehmet adında arkadaşım vardı.mehmet bana beraber odun toplamaya gidelim mi dedi.bende neden olmasın dedim.ikimiz beraber dağa odun aramaya gittik.dağa çıkarken yamaç gibi yere tırmanıcaktık ve mehmet bana sen önden çık ben sen düşersen tutarım dedi.bende tamam dedim.yukarı çıkarken mehmet benim geniş kalçalarıma bakıyormuş. arkamı döndüğümde mehmedi kalçalarıma bakarken gördüm.mehmete nereye bakıyorsun diye kızdım.mehmetin bana şunu söyledi.seni tanıdığım günde beri seninle sevişmek istiyorum dedi.ben biraz naz yaptıktan sonra kabul ettim.bir ağacın altına geldik mehmet hemen beni belimden yakaladı ve dar pantolonumu çıkardı.daha sonra götümü ve amımı yalamaya başladı.daha sonra kendi pantolonunu çıkardı ve yalamamı söyledi.yarağını elime aldığımda ağzıma sığmayacak diye çok korktum ama ağzıma alınca alışmaya başlamıştım.mehmet benim memelerimi okşamamya başladı.beni ayağa kaldırım ağaca tutunup domalmamı istedi benden.bende onun dediğini yaptım ağaca tutunarak domaldım.mehmet benim o zar amıma yarağının başını soktuğunda öyle bir çığlık attım ki her tarafta sesim yankı yaptı.mehmet sus kızım herkesi buraya toplayacaksın dedi ağzımı kapattı. biraz gel git yaptıktan sonra alıştım.mehmet beni biraz pompaladıktan sonra yarağını ağzıma almamı söyledi.biraz yaladıktan sonra ağzıma boşaldı.mehmet ağzımdan yarağını çıkararak spemlerini yutmamı istedi bende olmaz dedim ve bana tokat attı.bende mecburen yutmak zorunda kaldım.daha sonra yine ağzıma yarağını vermeye başladı. ben artık iyice azmıştım.mehmet yarağını bir köpek gibi yalıyordum kudurmuşçasına.mehmet yarağını ağzımdan çıkararak götümden sikceğini söyledi.ben ilkte karşı çıktım ama nafile kafasına koymuştu.yarağını götümün deliğine kadar getirdi ve bağırmayayım diye ağzımı eliyle kapattı.yarağını götüme sokunca öldüm sandım nefes alamaz oldum.15 dakika gel git yapa yapa alıştım ve daha sert sokması için yalvarmaya başladım.mehmet daha sert verdikçe azıyormum daha sonra mehmet amıma soktu gel gitlere devam ediyordu. mehmete boşalıcağımı söyledim.boşaldımtan sonra mehmet bir daha göten sikmeye başladı mehmet bebeğim bende geliyom diye bağırarak içime boşaldı.içimden çıkardıktan sonra sikimi yalamasını söyledi yaladım sikinde kalan menilerini yuttum.daha sonra ikimizde toparlandık ve odunları toplayıp arkadaşlarımızın yanına gittik.herkes oturarak yemek yerken ben ayakta yemek yiyordum çünkü götüm acıyordu.ama seviştiğimden mutluyum.birbirimizi seviyoruz canı istediği zaman beni tekrar sikiyor.ben halimden memnunum her yarak yiyişimde daha çok azıyorum.mehmete beni becerdiği için teşekkür ederim...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa