10 Aralık 2010 Cuma

Lisli

merhaba bu başımdan gecen hikayeyi sizle paylaşmak istedim cünkiii kız anlatılacak bir azgınlıktaa bir gün arkadaşım yanıma geldi bir telefon numarası verdi cok güzel bir kız dediii ara konuş ve bende aradım kızla konuşmaya başladık daha sonra benle görüşmek istediğini söleiii kızı gördüğümdeeee cok azmıştım müthiş göğüs ve kalcaları vardıııı ama cesaret edemzdimmmm ve sonra ben oradan cıktım ayrıldıkkk daha sonra aradı vee bana aşık olduğunuuu beniii cok istediğini söledi bendeeeee ben ilişki yaşarsan normal bir ilişki olmaz dedim senin için veee ben senii sikmek isterim dedimmm bir gün buluştukkk bursada tophanedeee arıcan parkının orada bir merdivenden yukarı doğru cıkarkennn üstükapalı kısmına geldik dudaklarına sayapıştımmmmm ben telde konuşurken bana söz vermiştiii ağzına alacaktı yarağımııı ve sonra cıkardım dimdik olan yarağimi ağzına aldı tam 23 santimmm ağzı na nasıl aldı bende anlamadım cok geniştiii ve daha sonraaaaa eteğinin fermuarını actııı hadiiii gir dedii bende sütyenini actımmmm cıkardımmmmellerimle gögüslerini okşarken sikimiii götüne sokmaya calışıyodummmm yalarken o kadar islatmıştıkiii girerken sorlanmadııı ve daha evvel götünü bütün mahalle sikmişş meğerseeeeee ve ben gidip gelmeye başladımmm bir yandanda gelen olursa diyeeee etrafa bakıyordummmm ve yukardannn birini gördüm geliyodu ve erkektiii kıza sölemedimmm bilerekkkkkkbaktımmm adam tam arkamızdan gecerken ne oluyooo diyerekkk kız irkildiii adam kolaygelsinnn dediiii ben sesimi cıkarmadımmmm adam aşağı doğruu indi oradan islemey başladıı ve adamı dayanamayarak el hareketi yaptım gel diyeee adam geldiiii dalgasını cıkardııı veeeebi dakka dedim kıza sırtı dönük görmüyorduuu adam azmış olacakkiii öle kökledikiiii altıparmak inliyorduuuuuuuuuve adamdaaa cıkardııı onuuuben sikecektimmm ve amını actırdım merdivende sırt üstü duruyorduuuuu gidip gelmeye başladımmmondannnn ahhhhhhhhahahhhhhhhh oooooo hadiiii aaaa içine boşalma diyeee sesleniyodu bana amaaa bennn kendimden gecmiştimmm bir kere dur yapma dediiiii ama ben rahattım cünkiii o gün kızla tanıştığımızdaaaa ben gercek ismimi sölememiştimmmmmmiçineee boşaldımmmmm veee dedimkiii ben gidiyommmm abiii seniii eve bırakır herhalde dedim adam dedikiiii ben bırakırım amaaa ben o ama boşalmadan götürmem dediii veonları bırak tım o abi ve ben oratk olarakkk cocukkk yaptırdık hatunaaa sonraaa mahallesine gittiğimizdeee hatunu herkes sikmişşşşşşelinde bir cocuk birde kocadenbilecek birisimi bilmiyorum ama sanırımmm deliiiydii onla evlendirmişlerrr

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa