10 Aralık 2010 Cuma

daha 29

bizim apartmsnds 18 yaşlarında gmaze adında bi kız vardı kız bni seviomuş arkadaşlarından öğrendim kız taş gibi .bigün sitelerden böyle hikayeler okurken aklıma onu sikmek girdi onu mutlaka sikmeliydim kafaya koymuştum.bişey sormak bahanesiyle bize çağırdım bni sevdiği için hemen geldi.bn pc başında otururken gamzede hemen yanımda ayakta duruodu şotundan bacaklarına baktım müthişti..o yaşta kocaman göğüsleri beni boğabilecek kadar büyük daha aklım ondaydı..daha sonra korkarak bacaklarını ellemeye başladım baktım sesini çıkarmıo hemen amına geçtim okşamaya başladım..baktım ayakta duramıyo zevkyten hemen öpmeye başladım dudaklarını heryerini yaladım.hemen yatağa attım ilk deneyimim olmasına rağmen sanki ustaymışım gibi yalıyodum gamze kendinden geçti..amına sokmak istedim baktım istemio zorladım kız bakireymiş sokuşumla çığlığı bir oldu gamze inledikçe bn daha hızlanıyordum3-4 dakika hiç durmadan pompaladım ve koca göğüslerine boşaldım ilk deneyimim müthişti bn arkadan sikmek istiyordum ama çok korktuğu için yapamadım ama kafaya koydum onuda yapıcam.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa